Lada Baráková – FLOWIN

Skupinové cvičení FLOWIN

FLOWIN – to je nový koncept cvičení k efektivnímu posílení a protažení celého těla. Vznikl ve Švédsku, rychle se rozšířil do celého světa a díky svým zdravotním přínosům byl rychle akceptován nejen trenéry vrcholových sportovců a instruktory ve fitcentrech, ale i fyzioterapeuty a rehabilitačními pracovníky. U nás jej nyní testuje také tým docenta Pavla Koláře na Klinice rehabilitace a tělovýchovného lékařství 2. lékařské fakulty UK a Fakultní nemocnice Motol v Praze.

Nic neošidíte „Nejedná se o prosté klouzání, ale posun malých destiček vůči velké desce, který se děje tahem a skluzem proti odporu materiálu,“ zdůrazňuje Master trainer FLOWIN Mgr. Jan Větrovský. Cvičení je (podobně jako metoda pilates) primárně určeno k posílení svalstva v rámci anaerobního tréninku, většinou se při něm nedosahuje tepové frekvence potřebné pro spalování tuků.

Hubnutí však není hlavním účelem, nejpodstatnější výhodou je zapojení i hluboko uložených svalů stabilizačního systému páteře, klíčových pro „sedavý“ životní styl současného člověka. Tyto svaly sice zaktivujete i při cvičení na balančních míčích či polokruhových, vypouklých čočkách zvaných bosu nebo také při tréninku TRX (total-body resistance exercise – cvičení v závěsu na popruzích), u FLOWIN se ovšem přidává nutnost překonávat odpor.

Navíc při něm nic „neošidíte“. „Může se stát, že zvlášť při ochablých břišních svalech zpočátku neuděláte ani cvik, který na pohled vypadá velmi jednoduše,“ upozorňuje Master traper Větrovský, „každý pohyb v rámci FLOWIN se však dá modifikovat a přizpůsobit tak, abyste ho zvládli, měli ze cvičení radost a přitom si postupně zvyšovali kondici.“ FLOWIN vás donutí zapojit svaly hlubokého stabilizačního systému páteře. Pokud to neuděláte, cvik nezvládnete.

Trenérka Lada.

Cvičení každé pondělí  v 17:00 – 18:00

Rezervace na telefonním čísle 722 943 994.